Inget liv..

Nu börjar jag bli smått less!
Jag kan inte sova sämre än vad jag gör när jag sover i samma rum som Engla.
Minsta lilla hon rör på sig vaggar sängen till och jag vaknar, vilket leder till att jag är jätte trött på förmiddagen och när Engla somnar för natten tar det bara någon timme innan jag också sover.
Så just nu saknar jag ett liv med min andra hälft så otroligt mycket, den ända tiden vi spenderar tillsammans, egentid, är på natten.. sovandes brevid varandra thats it!

Så nu fick jag skriva av mig det! Det tär verkligen på mig, vi har ju knappt pratat på 2 veckor, INTE OK!
Eget rum till Engla TACK!!!!!

Idag är solen och värmen framme, dagen ska spenderas ute! Vet inte vad vi ska göra men till en början blir väll målet: Mot Resturangen :p

(en glad Malin, i Sve senast)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken fin bild gumman <3

2011-05-17 @ 14:40:31
Postat av: Sandra

Åh jag har det presic likadant.. För det första: Belma är skit svår att natta, hon måste vaggas till sömn varenda gång hon ska sova, tillochmed när hon ska vila på dagarna... Sen vaknar hon ALLTID vid fyra, fem tiden på natten och hon slutar inte gnälla förrens hon ligger mellan oss. Hon sover inte utan ligger och tvinnar sig ända fram till typ sju på morgonen då hon somnar.. Sen går jag upp kl åtta så jag är lika trött som dig om kvällarna..

För det andra: Jag jobbar till 14 om dagarna, ibland 15.. Och min man åker senast till jobbet vid 15 tiden.. Och kommer hem halv ett, ett.. Då sover jag oftast redan på soffan och det är inte alls kul.. Vi har inte heller någon tid tillsammans och jag saknar det så mycket!!! Förstår precis hur du känner dig :/

Tur vi har våra små (men sjukt jobbiga iblan) troll så vi slipper vara ensamma iallafall :P

Kram!!

2011-05-17 @ 22:58:26
URL: http://saandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0