Nu är vi hemma igen

Vilket kanonväder vi har om dagarna! Vi blev på Resturangen 6 timmar idag och jag åt en jätte god kycklingcurry gryta till middag innan jag och Engla for hem.

Nya skyltar                                                         Perfekt att sitta i solen med dator och kaffe


Vi hade sällskap idag också och Engla fick en ny kompis :) (sällan hon har nappen)


Nu ska Engla få i sig lite middag, hon sitter redan i soffan och gäspar efter en lång dag ute. Hon kanske somnar fort så får jag lite egentid :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åååh vilka fina bilder o vad fin restaurangen blivit. Snabbt det går alltså :)

jag vill ner NUUU :)

Å sötaste engla som vanligt ;)

2011-03-17 @ 18:47:19
Postat av: claudia sjölander

Så fina de är :) om något år eller så då blir det fart på dem ;)

2011-03-21 @ 06:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0