Regnet bara öser ner..

Jag blev bara hemma. Regnet vräkte ner förut och det blåste mycket så jag gick aldrig på något semlafika :(
Nu är det uppehåll och jag surar på mig själv att jag inte gick till Jessica.. :p Men himlen ser konstig ut och snart vräker det ner igen.

Inte vill jag laga middag heller så jag ringde till Cengiz och sa: "Jag vill ha PIZZA till middag!!" ;) Så min vilja är hans lag, sicken tur jag har!



Jag ska väl iallafall koka en kopp kaffe och ta en kaka så här på Fet-tisdagen, Fettis-dagen, Semeldagen.. Ähh!
Hur säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha ja man har ingen lust eller tid att sitta framför datorn när man är hemma i Sverige. Skillnad mot när man är här hemma i Turkiet, då känns det som man inte gör något annat än sitter framför datorn oftast, haha. Jag var i Sverige i en månad. Kom hem den 5/3 :) Ja det hoppas jag med, vore kul att ses då :D Kram!

2011-03-08 @ 19:38:24
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Fettis-dagen är ju klassikern :) men inte så glad i semlor! Så min tjejkompis gjorde en specialare idag till mig med vaniljkräm istället för mandelmassa, MKT godare :)

2011-03-08 @ 20:41:29
URL: http://litengastricpatient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0