Nu har jag legat på latsidan

Vad tråkig jag är :( Inga inlägg alls nästan..
Idag var vi till Resturangen en sväng och jag hade faktiskt datorn med mig, men jag fick sällskap av "Rally-Harry" och det är lite oartigt att sitta vid datorn då tycker jag! Någon som vet vem han är? Bilder finns här :)



Jag håller fortfarande på med ett gigantiskt städprojekt här hemma! Alla möbler åker ut ur rummen och det dammsugs och torkas överallt.. men det blir ju fint och när allt är klart kan man sätta sig ner, bara vara och njuta av ett fint och cliniskt hem ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad flititg du är som fortfarande håller på med storstädet hemma :) Men som du säger är det ju så himla skönt när allting är klart :)



jag tycker nog att du är ganska bra på att uppdatera ändå ;)

Hoppas att ni haft en fin dag!

kramar

2011-03-23 @ 17:28:16
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

du verkar bra på de där med o städa...kom hit sen. jag har lite skit i hörnen :P

2011-03-23 @ 20:16:02
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: Angie

duktig du e ;)

2011-03-23 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0