Kan man kalla det middag?

Ni kan ju aldrig gissa när jag åt min middag! Klockan var ju bara ÖVER 3 när Cengiz kom hem med mat inatt :p HAHA! Sådant liv man lever här nere ;)

Nu är klockan 7 och Engla sitter i soffan och myser och tittar på barnprogramen :love:


Igår fick jag ett ryck och började verkligen storstäda. Ut med mattor, bort med möbler så jag kunde dammsuga och torka golver uner dom, rensa garderoberna, kört några maskiner tvätt och en del småplock.. ja ni fattar.
Idag blir det till att fixa i sovrum nr:2 och ev. knäskura köksgolvet. Sen vill jag ha sol och fint väder så jag kan skura mattorna :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh sötnos!! Hjärtat går ju nästan sönder så söt hon är:-)

2011-03-22 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0