Your my sunshine

Blev ett besök hos Jessica och Selma igår, Malin och Mira kom också :)
Ville inte sitta hemma och äta tårta själv så den fick åka med ner dit.

Sedan hakade vi på Malin och gick till Resturangen. När jag hade typ 10 min kvar började det blåsa upp, Malin erbjöd papraply när vi skildes åt men det är inte så lätt när man kör vagn och det blåser.
När vi paserade Şok kände jag några droppar, närmar mig Resturangen och ser inte en kotte där och Cengiz bil är borta, shit vart ska vi ställa oss så inte Engla blir blöt?
När vi kommer in på golvet ser jag att det lyser inne, och hinner bara in och titta ut genom fönstret så vräker det ner!! Var där 10 min och kollade på förändringarna sedan for vi hem :p

Engla fick banan av pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0