What to say

Idag är en trött och seg dag.. vädret är helt ok :thumbup: men orkar inte göra något speciellt.
Camade med familjen förut och fick se mormor, morfar och Servah, så det var trevligt.

Väntar nu på att Engla ska vakna, blev så tyst och tråkigt när hon somnade. Brukar annars vara skönt att få lite egen tid på eftermiddagen, men inte idag!

Fick för övrigt åka på sjukhuset igår då jag tydligen fick någon "stressattack" och en spruta i rumpen stumpen, sen hem och sova.. är det därför jag är trött idag?? :S

Hoppas Cengiz kommer hem snart så jag får åka och handla, blir antingen Kipa eller Metro :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jen

halloj,



Kul att hitta ännu en "turkfrublogg"... :)

Bokmärker din sida och kommer garanterat att fortsätta läsa din blogg.



Jag är oxå gift med en turk sedan 11 år tillbaka och vi har tre pojkar tillsammans.



Var i Alanya bor ni? Vi bor i Sverige men har en lägenhet där :)



Kramar Jenny

2011-02-27 @ 15:42:53
URL: http://guzelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0