Walking and walking


Åkte snålskjuts med Cengiz till centrum igår så inte Jessica skulle behöva sitta och vänta på mig i flera timmar.
Vi promenerade bort mot Burger King för att fixa något och sedan promenerade vi till Choklate House för en kaffe.

Jessica & Selma


Efter en pratstund gick jag med Jessica mot hennes hus och sedan skulle jag gå hem, men när jag kom ut på 25m-gatan igen så gick jag tillbaka hela vägen igen, ända till resturangen. Det var så skönt att vara ute, så varför då sitta ensam hemma? ;)

Och jag är ganska nöjd med vagnen. Den känns mindre och smidigare, men den var lite knepig att köra när hon satt vänd mot mig och vi skulle upp för trotoarkanter. Då fick jag backa upp vagnen :/ Jaja, hon ska väl mestadels åka framåtvänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0