Men fy mig!


Nu blev det lite kass uppdatering igen.

Igar spenderade vi hela dagen ute, 6 timmar tror jag det blev. Sa vi alla var ganska trött :p

Idag har vi ocksa varit ute hela dagen, och jag maste ju skryta lite.. jag gick hemifran till Resturangen med barnvagn idag, 55 min tog det :) Man kanner sig duktig da! Synd att det inte hander lika mycket som det borde!

Nu blaser det rigtigt ruggit! Lika kallt som om man skulle ga ut nar det ar minusgrader :( Men det har ju varit stralande vader 2 dagar nu sa hoppas det haller i sig.

Jag hoppas verkligen det blir fint vader i morgon! För da mina vanner, da ska jag skaffa mig nya bekanta över en fika, spannnde! :D

Nu sager jag god att och hoppas pa en battre update imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0