Gårdagen


Igår blev det tyvärr dålig uppdatering :(

Var ute hela dagen. Först träffade jag Jessica, Mia, Malin och småtöserna Selma och Mira :)
Sedan blev det taxi vidare till Resturangen där 3 andra tjejer satt och väntade, Annelie, Ina och Nina. Då följde jag med dom och gubbarna på en fika, sedan blev det bazaren och slutdestinationen blev middag hemma hos dom :)
Jätte god kycklingsallad, tur att den kocken ska jobba på resturangen denna säsong :thumbup:

När jag kom hem blev jag dålig, för lite vatten när man är ute i solen :( Cengiz tog hand om Engla och jag gick till sängen och vilade en timme. Sedan klev jag upp för att lägga Engla sen somnade vi alla 3! :p









Den absolut godaste kycklingsallad ever!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0