Ser ut att bli en 100%:are idag

Idag blir det ett MÅSTE att åka till Resturangen.. jag som hade tänkt att ha en pooldag idag. Hur som helst, måste dit för att ha tillgång till en telefon utan limit :p Cengiz tele funkar inte för tillfället. Jag ska ringa till skatteverket så dom hinner skicka mitt familjebevis till mamma och pappa som dom ska ha med sig hit när dom kommer :D

Och ikväll blir det också Resturangen. Jag ska äta middag med 2 tjejer från mitt lilla hometown, + en massa andra kända ansikten som jag ska träffa :)

Engla dansade gärnet sist vi spenderade kvällen på Resturangen :D
Här går hon loss på kycklingdansen.


Och sedan lite turkisk dans också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0