Tidig nattning

Dagarna spenderas ju väldigt effektivt nu, så det blir till att natta tidigt då det blir tidiga mornar.
Jag fick faktiskt sova en stund efter middagen idag, Engla lekte så snällt med mamma och pappa :) Kommer inte ihåg sist jag kunde sova så under dagtid och verkligen slappna av och veta att någon annan såg efter lillgumman.

I morgon ska vi upp tidigt. Vi ska skjutsa mamma på jobbet och sedan åka på kondis och köpa färskt bröd för att sedan ha en frukoststund med Veronica och Alva :) Mysigt! Spenderar nog förmiddagen där och sedan hämtar vi mamma igen när hon slutar jobbet.

Saknar ju självklart min älskade Cengiz där nere :love: Tiden går fort, snart är vi där igen :)

Sussa lugnt ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh vad härligt gumman! Nu kommer du vara utvilad och laddad för vad som komma skall under säsongen :) haha!

Snart ses vi!

Pusss

2011-04-20 @ 13:49:51
Postat av: Linda

haha gud vad söt hon är med snön och spaden :)

2011-04-21 @ 10:25:17
URL: http://litengastricpatient.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men va skönt att få vara hemma lite =D kanske vi springer på varandra på stan nån dag! Who knows ;)

fast ja, blir svårt för dig kanske! haha.. men jag vet ju vem du är iaf :)

2011-04-21 @ 22:28:16
Postat av: johanna

jag måste bara fråga, va du på dans idag på folkets park? :P det va en tjej där som va så lik dig!

2011-04-25 @ 02:02:09
Postat av: Linda

Jag SAKNAR dina inlägg gumman! Är du hemma i Alanya igen?

Puss

2011-04-25 @ 22:58:11
Postat av: Mammabea

Vilken härlig bild! :)

2011-05-03 @ 00:34:52
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0