Så vad har vi gjort?

På 5 dagar har vi hunnit med väldigt mycket! Ingen tid går till spillo. Fast någon relaxdag måste man få ha såklart!

Idag for vi med mamma och mormor en sväng ner till Hudik. Där var vi pa DollarStore, Albert & Herbert och lunchade på resturang. Gjorde en hel del fynd och bilen var proppfull när vi for därifrån :thumbup: :D
Nu ska vi slänga i oss middag och sedan följa med mamma på kören som jag en gång i tiden medverkade i.
Där blir vi en liten stund och sedan åker vi till mormor och väntar tills kören är slut.

Ja vad har vi mer gjort... Jag har hunnit att hälsa på mormor & morfar, morbror med familj, varit på dans/teater show tillsammans med syster, färgat och klippt håret hos min kusin, haft Jasmin här i helgen, haft besök av Veronica Ingemar & lilla Alva, varit på dressyrtävling, haft en heldag och hälsat på Petra Ika Maria & syster och jag har jobbat med lite vårstdädning på gården :)

Jätte duktiga dressyrtjejer!!!!
Kusin Olivia                                                         Alice

Jag & Engla                                                         Veronica & Alva


Kommentarer
Postat av: Sandy

åh vad kul! Hoppas ni har det superbra i Sverige :)

2011-04-18 @ 18:56:35
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

så fin och brun du är malin ! fint hår du har fått :) hoppas allt är bra med er & njuter i sverige ;)

2011-04-18 @ 21:48:12
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: Lotta J

Å en sverige-visit så här på vårkanten!? Härligt väder har vi ju nu åxå!!

Hudik är ju nästan på mina bredd-grader!! Världen är liiten! :)

Kanske ses vi i alanya till sommar´n!!

Ha det gott!!/ Lotta

2011-04-19 @ 08:42:07
Postat av: Erica

Åh vad roligt :). Har du tid att ses så säg till!

2011-04-19 @ 10:59:54
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0