Fyyyyyy vilket väder

Såg lite mulet ut på morgonen men det övergick snabbt till strälande sol, så vi följde med Cengiz till resturangen men kom hemifrån lite sent. När vi väntade på honom vid bilen drog det ihop sig, det blev svart uppe bland bergen och precis när han kommer åskar det. Aja, vi kom till Resturangen och där sken solen.. 5 MIN! Sen blev det lite regn och hinner inte mer än in så vräker det ner. Personalen jobbade på fort kan jag lova med dynor, dukar och allt som finns på borden :p
Kort efter det verkligen ÖSTE regnet ner! Och åskan kom. Ganska mysigt att sitta där då och Cengiz får lite tid över till att sitta med oss ;)

Engla skulle följa med mig på toaletten och sedan gick jag därifrån och hon kom inte efter.
När jag går tillbaka för att se efter vad hon gör hade hon hittat sig en sittplats :p HAHA!
Trevligt, där inne kunde ju hon sitta för sig själv... eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0