Fullt upp eller trötta dagar

Lite kortfattat om vad som hänt de senaste dagarna..


I torsdags blev vi i Resturangen runt 14 timmar :p Vi somnade gott när vi kom hem kan jag lova!
Engla lekte så snällt och fint så det var inga problem. Charma gäster var något hon gillade att göra ;)





Fredagen blev bara en hemma-sova-dag, det kan vara skönt och behövligt det med!



Och igår tog jag med några kilo äpplen till Jessica som resulterade i fantastiskt god äppelmos :D
Sen fick jag åka och storhandla på Kipa :) Hittade Digestivekex så nu blir det cheesecake någon dag!




Idag har vi ett väldigt växlande väder :( Hela morgonen och förmiddag bestod av regn och åska. Nu skiftar det mellan soligt och molnigt, varmt och kallt.. Jag vill bara ha sol och värme ju!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken restaurang var ni på? Är det där din kille jobbar? :)

2011-04-04 @ 20:25:26
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja jag tyckte det såg ut som dynorna på Mona-Lisa :p

2011-04-05 @ 21:42:15
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0