Ett livstecken

Ja vi lever, och just nu mår vi väldigt gott :D Det blev ingen uppdatering förra veckan då vi blev lite upptagen men nu har vi fullt upp HELA TIDEN!

För er som inte vet, vi är i Sverige/Sundsvall nu :) Hemma hos mamma och pappa. Vi kom på onsdag kväll och 1 vecka har redan gått snart.. för fort :( Vi kommer vara här i bara 2 veckor och mycke ska hinnas med.  

Jag har många jag vill träffa och många ställen att besöka. Tyvärr kommer jag inte hinna allt på 2 veckor och hoppas att ni har överseende med det!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag anade nästan att du var hemma nu, men ville inte skriva ifall du inte åkt hem än o nån hemma skulle se kommentaren eftersom du ville överraska :) Jag har news nästa gång vi pratar!

Puss

2011-04-18 @ 17:24:44
Postat av: Evelina

Men gud vad kul att du är hemma och får träffa alla nära och kära! Hoppas att du får 2 underbara veckor hemma! och ring mig om du har tid över för att ses!! :D

2011-04-18 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0