8 månader!!

Idag blev mammas och pappas lilla älskling 8 månader! Ja tiden går fort!
Det blev shopping med hela familjen igår. Var dock lite sressad eftersom vi alla skulle hem och göra oss klara, för att sedan åka till resturangen.

Där träffade jag Emelie, hennes mamma och lillasyster, åt tillsammans och mycket surr på det.
Stötte även ihop med 2 bord till från Njurunda och Sundsvall :) Ibland är världen bra liten!

Älsklingen & Engla, i hennes nya klänning, igår kväll på resturangen.



Idag har jag varit hemma och haft en städ/tvätt-dag.. Och i morgon kväll blir det resturangen igen, då ska jag träffa Åsa & Åke.

Nu säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Frida M M

tack gumman! du med ;) och din lilla engla. är du hemma i sverige nått nuförtiden då?? kraam

2010-09-08 @ 17:48:30
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0