Yes yes yes


''I'm sittin' here all by myself just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind''
.... lalalaaa lala..

Jag kanske verkar tjatig om att jag langtar ihjal mig efter Cengiz.. men pa mandag stanger han igen resturangen för det har sasongen! Skönt att kunna fa hjalp hemma ocksa med barn, matlagning och allt det dar andra ;)
BARA 3 dagar kvar!


 

 


Jag sitter och vantar pa att Emma ska höra av sig, hon som kanske skulle komma hit idag. Hoppas hon kommer ikvall istallet. Kanner mig prat-och-mys-sugen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin du är på bilderna :)

2010-10-29 @ 23:23:50
Postat av: Veronica

Fin du är vännen!!!Skönt att han snart stänger och att ni äntligrn får lite mer tid.

Hoppas vi ses snart, längtr snart ihjäl mig efter dig, haha!

Kramar

2010-10-30 @ 00:48:00
Postat av: Anonym

jag ska kika runt om nan hyr ut..kommer ni alla tre till sverige?? maste ju fa traffa mannen din..kram pare saknar er. karla

2010-10-31 @ 09:50:37
Postat av: johanna

vilka fina bilder du har :)

2010-11-01 @ 14:45:55
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0