Tillbaka

Har inte blivit nagot bloggande sen jag var sjuk. Upptackte ocksa att internet hade börjat fungera pa min Iphone, enklare an att starta datorn.. förlat för min lathet!

Den 1:a oktober var det precis 2 ar sedan jag var pa semester med mormor, morfar och Jenny. Den 5:e oktober var det 2 ar sedan jag traffade Cengiz för första gangen.. ja vilken historia.

För 2 dagar sedan blev Engla 9 manader och henne ar det full fart pa! Cengiz och jag tror att hon snart hittar balansen och star sjalv, och i samma veva kommer hon sakert börja ga.

Nu har Johanna och Sara akt hem. Det var deras sista kvall igar. Johanna kommer jag med ALL sakerhet att traffa igen, förhoppningsvis i vinter nar vi ar i Sverige.

Nagra morgonbilder, nastan nyvaken och nyduschad..









Idag ar det kallt i Alanya, blaser gör det ocksa. Iallafall har hemma.
Cengiz ska komma och hamta oss senare, vi ska aka till Alanyum (shoppingcenter) och handla klader till Engla. Hon behöver langbyxor, langtröja, strumpbyxor, pjamas och kanske sma harsnoddar om jag hittar.

Jag ska ta en powernapp medans Engla sover!

Vi ses mina vanner.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja så söta ni är :)

absolut kommer vi att ses, förhoppningsvis i vinter.

kramar

2010-10-09 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0