Men vad ar det för fel?


Jaha.. vi var pa sjukhuset med Engla igar och hon ar helt frisk nu. Men redan pa resturangen började jag kanna mig lite hangig.
Nar vi kom hem fick jag ett ryck och storstadade tv-rummet och körde.. ?? .. 5 maskiner tvatt kanske och handtvattade Englas lekmatta och varat tacke.
Efter detta var jag helt slut och det sa bara PANG sa fick jag feber. Inatt har jag sovit med linne, kofta, mjukisbyxor, ullsockar OCH ett tacke, medans alsklingen lag brevid i bara boxer.. ar man sjuk da eller?

Igarkvall, mitt uppi allt, sa tycker jag att jag hör nagot ''konstigt'' pa tvn. Dom pratade ju svenska! Da började den svenska filmen Under Solen sa jag glömde bort febern för ett tag. Ni fattar inte hur roligt det var att kolla pa nagot svenskt!! Och Engla var sa underbar, som att hon förstod att jag var sjuk, sa hon skötte sig sjalv hur bra som helst.

Men hon har en förmaga att krypa ivag till toaletten.. hmm.. spelar ingen roll om det ar pa dagen eller kvallen nar det ar kolsvart dar. Tror hon ska kolla om pappa star dar inne och fixar sig, haha!
Inatt sov vi i gastrummet sa i morse kröp hon dit och stallde sig vid sangkanten och tittade pa hennes pappa, so cute!!!

Nu orkar jag inte skriva sa mycket mer, men bjuder pa lite bilder istallet..

Kolla in det har busfröet :) Vilken min hon gör..



Leka med en vattenflaska kan ju vara kul


Pingis med pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0