Lycklig men uttrakad


Engla sover, alsklingen ar pa jobb, jag har precis kollat pa Desperate Housewifes och nu da?
Sjalvklart passar jag pa att slanga in ett inlagg, men nu börjar dagarna och kvallarna bli extremt trakig
Jag kommer inte ens ihag sist jag var pa resturangen, har varit ute nar det har behövt handlas.
NU vill jag att min andra halva ska stanga resturangen och vara hemma med oss! Jag vill ha tid tillsammans med min familj, jag vill aka pa utflykter, traffa folk, fönstershoppa.. ja vad som helst bara det hander nagot!!






Ar det bara jag som alltid blir missnöjd med egobilder? Alla visar ju massvis med bilder pa sig sjalv.
Ar ni nöjda eller lagger ni bara upp bilder iallafall?
Jag fick ju svar fran nagra av er att ni vill se bilder pa mig och Engla, sa jagg lagger bara upp bilder pa mig sjalv, oavsett hur dom ser ut! Bilder fran hur jag bor/vart jag bor kommer nar Cengiz har stangt resturangen, da vi far tid att aka runt och bara vara.


Jag hoppas att alla gaster gar hem tidigt ikvall! Har varit mulet idag sa vi var fundersam om det skulle bli regn ikvall. Jag ska bjuda pa mysmiddag, han far sa lov att komma hem i tid!


Kommentarer
Postat av: Linda

2010-10-27 @ 18:57:00
Postat av: Linda

Jag tycker iaf att du är hur fin som helst :) Ska bli kul o se bilder när ni kan åka runt o kolla.Så vi håller tummarna att restaurangen stänger för säsongen snart :)

2010-10-27 @ 18:58:05
Postat av: fiffi:)

Jag förstår hur du känner när dagarna är tråkiga. Drömde förut om dig och mannen, ni kom och hälsade på:P iaf, saknar turkiet nu känns konstigt att inte ha varit där i sommar som vanligt men planerar att åka i maj kanske. Kommer ni att åka till sverige över jul? Btw, jätte kul att du bloggar flitigt;) kram på er

2010-10-28 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0