Hemma mycket eller?


Jaa, kanske för mycket? Jag var lite sur idag, det blev ingen shopping. Jag och Engla var klar att aka, satt hemma och vantade och vantade pa att fa hamtning. Till slut blev Engla lite grinig sa jag la mig ner med henne och vi bada somnade. Nar jag vaknade var klockan pa tok för mycket för att Cengiz skulle hinna aka nagonstans innan han skulle börja jobba igen, och inte var han hemma heller.     
Nar han kom hem sa han förlat, och lovade mig lite klader ocksa. Kan man vara sur da? Hehe.
Sa imorgon bar det av till Alanyum!!

Tur jag har en tjej som kan hjalpa till med hushallet!   
Underhallande att titta pa tvattmaskinen :)










Kommentarer
Postat av: karla

vad fin hon är! go tjejen!!!

2010-10-10 @ 15:15:04
URL: http://www.karlitalatina.blogg,se
Postat av: Evelina M

ååå vad härligt busig hon ser ut =) Så himla fin! puss & kram

2010-10-11 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0