Daligt samvete?


Ja det ar precis vad jag far nar jag har varit dalig pa att blogga.
Igar hade jag ingen internet heller, jag som gar igenom sasongerna av Desperate Housewifes. Men saklart, nar alsklingen kommer hem mitt i natten slar han pa datorn, internet funkar sa han kunde minsann titta pa hans serie.

Jag och Engla ar ensam hemma nu, tvatt och diskmaskinerna gar, damsugaren har jag inte orkat dragit fram an.


Engla sitter pa resturangen, nagra bord ifran mig, skrattar och skriker pa personalen som spelar pingis.





Ikvall, eller rattare sagt inatt (med tanke pa varan dygnsrytm) sa blir det Fragor & Svar. Sa fort Engla somnat.
Nu ar det nagon som vill ha uppmarksamhet har, bast att ga.
Ha det sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0