Trött dag igar.. och bröllopp


Efter att Engla vaknat pa morgonen har hon en förmaga att somna om igen pa tidig fm. Och da passar jag pa att sova mer, men igar fick jag sova lite langre an sa. Cengiz klev upp och tog henne omgang 2 för jag var helt vack.
Senare for Cengiz ivag och det tog inte manga timmar innan jag och Engla somnade framför tv. Vad var det med oss igar?
Jag vaknade iallafall till efter en liten stund och kom pa att jag borde passa pa att duscha medans hon sover.
Jag hiner bara ut ur duschen (kl. 17:00) sa ringer Cengiz och sager att han snart ska hamta oss för vi ska pa bröllopp. Framförhallning??"


Engla hittade en van, de bada verkade tycka om varandra lika mycket




Blir ett egokort pa mig med min outfit


Idag ska det storhandlas, alsklingen kommer sta för matlagningen och jag ska nog stada lite.
Engla kommer krypa runt och leka, vill helst vara dar vi ar och grejar garna med samma saker, hehe. Kundvagn ska hon fa aka ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0