Orkeslös


Jag vet inte vad det har varit med mig och Cengiz idag. Vi har varit slutkörd, men varför?
Darför har jag inte haft ork att blogga pa hela dagen, och inga bilder kommer upp heller.

Jag och Engla som spenderade hela dagen igar pa Alanyum (shoppingcenter). Jag köpte lite smink och parfym.
Nar Cengiz skulle hamta oss kom han in en svang ocksa. Da fick jag en jacka, gulliga han.

Imorgon bar det av till Konya dar Cengiz familj bor. Pa mandag ar det offringsfest i Turkiet, da offrar dom far. Sjalva offringsdelan kan jag helst slippa!
Vi vet inte exakt  hur lange vi kommer att vara borta och min anda möjlighet att blogga kommer bli pa ett internet café, da varat mobila bredband inte fungerar.
Men jag ska göra sa gott jag kan!

Nu ar det bast att jag försöker sova, det ar inte fardigpackat an, sa jag maste upp och satta gang tidigt.
Bilresan dit  kommer ta c. 3 timmar.

Sköt om er sa lange! Kommer sakna er *blink*.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer sakna dina inlägg iaf :) Så hoppas det blir nåt inlägg iaf :)

2010-11-13 @ 22:19:12
Postat av: Lauren

Hej! Gillar din blogg :)

Är Appo och Johanna ett par eller? Trodde nämligen att han var ihop med Sementha...

2010-11-14 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0