Mer bröllopp


Nu ar vi hemma efter ett till bröllopp. Kanns som allt hander pa samma gang, 2 bröllopp och en resa till Cengiz familj, och ytterligare en familjetraff ska bli av.
Vinterhalvaret ar bra harligt!
Och snart ska vi aka hem till Sundsvall ocksa, hem till min alskade familj som jag saknar sa!

Engla trivdes bast nere pa golvet, och hennes vita strumpbyxor var inte vit sa lange.


Kryper efter killar och gosar med tjejer.
 

Det var ju trakigt att bara sitta still, sa pappa fick ga nagra svangar.
Kandes som att man var mitt i ett tv program med alla kamerer, man kan se lite av dom i mitten-bilden. Och storbildsdukar pa vaggarna dar man kan se vart dom fimar. Jatte kul nr man ser sig sjalv inzomad.. eller NOT.

  

Engla fick en stalker, han ville bara kramas och pussas pa henne hela tiden. Sött!


Engla tillsammans med brudparet.


Ni far ursakta om det fattas bokstaver i orden. Det har blivit nagot fel med datorn, den hanger sig lite da och da.
Nu ska jag leta ratt pa en film att somna till, nagra förslag? Helst nagot som Cengiz ocksa kan se..

God natt

Kommentarer
Postat av: johanna

svarar från de du skrev i min blogg.

jaa konstigt att det kan vara så stor skillnad, :P

jo jag tycker det är vinter här, haha. nu har de iaf kommit mer snö ;)



söta bilder du har lagt upp :D

2010-11-21 @ 08:19:29
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0