Jag vill jag vill jag vill


Jag och Engla ar ensam hemma, ovanligt va?
Och ikvall ska Cengiz lamna stan en stund för att traffa nagra. Jag vet att jag skriver mycket om att jag saknar honom aven fast han bara ar nagra min ifran mig.
Blir bara sa less att han ALDRIG kan vara hemma en hel dag och och kvall med oss. Han har verklien myror i brallan och maste göra nagot eller traffa nagon hela tiden.

Darför hoppas jag att Emma kommer flytta hit till gubben sin! Och Johanna kommer vara har nasta sommar.
Kanon bra, da kommer jag ha mina 2 sockertoppar har samtidigt. Shopping, ligga pa stranden, promenader och tjejkvallar.. (??) .. kanske? Vad sager ni tjejer?

Emma                       Johanna
 
(Tog din bild fran Google Emma) ;)

Nu vill jag ha lite sa kallad "bakismat", pizza eller hamburger skulle inte sitta fel!
Ska man ta och göra en bestallning med Cengiz innan han lamnar Alanya? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter JÄTTE bra :D :D

jag kommer nog i maj , så det är ju rätt så snart .. ska ju komma & hälsa på dig först :) !



jag åt pizza idag, haha :D men fy så ont jag har i magen, jag tror det var ngt fel på den maten.. hah ! :D

hoppas du har det bra :)

kanske kan ta o ringa dig ! puss & kram

2010-11-22 @ 18:34:25
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: emma

De låter perfekt det gummsan!!

2010-11-22 @ 21:47:16
Postat av: karla

Hej vännen min som jag saknar enormt!! ja det får han! :P:P Peter kommer hem den 14 dem och blir hemma i tre veckor då =). Måste ju ses alla 6 men sen måste vi ha en vuxen kväll tillsammans också tycker jag då vi har barnvakt också =). kram påre..hoppas ni ha det bra fast det har ni ju =) kramar<3

2010-11-22 @ 22:06:14
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0