En hel utedag


Har ni vantat pa ett inlagg hela dagen? Jag har iallafall haft fullt upp, Engla sover nu och Cengiz ar inte hemma sa jag gör ett inlagg med lite text och en MASSA bilder fran idag.

Cengiz skjutsade mig och Engla för att möta upp Appo och Johanna och det har ar vad vi gjort idag..


En promenad vid stranden
  

Sedan gick vi vidare till hamnen dar det vart mellispaus
  

 

Snalla farbror Appo akte tag med Engla


 

  

Dagen avslutades med nagot att dricka pa Alanya Café efter mycket promenerande. Vi var ute i c. 4 timmar, med shopping och drickastopp inraknad. Tack för en trevlig dag söta ni!

Nu har jag iallafall en adidasdress pa mig, men blixten pa kameran gör fargen orattvis, sa bild kommer i morgon.
Blev det en Lila som ni alla tyckte? Eller andrade jag mig i sista sekund och tog en Rosa? Kanske det blev en helt annan farg? Mmm.. ni far se i morgon.

God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja den dagen kommer jag minnas väl :D haha ! så himla söta dom är , ska se om jag orkar lägga upp några bilder sen resan eller om mitt tålamod tar slut innan dess. haha !

2010-11-13 @ 20:43:43
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0