Vaccination på BVC

Idag åkte pappa, jag och Engla på BVC, Engla skulle dit en sista gång för mätning, vägning och få sprutor innan vi åker till Alanya. Det var lite jobbigt att se henne skrika så mycket, förstår att det inte alls var behagligt! Det gjorde ont i mamma-hjärtat.

Nu har jag kommit hem efter en snabbis ut till Birsta för att köpe resväska. Det fick bli en fin röd, eftersom jag inte kunde hitta någon speciell som passade mig. Jag blev ialla fall nöjd.



Jag skrev ett inlägg igår, men när jag skulle publicera det så försvann allt.
Så lite kort om gårdagen:

Jag var på MVC för efterkontroll igår, allt var bra och jag fick minipiller utskrivet. Har aldrig ätit dom så jag hoppas dom kommer funka bra. Sedan var det bara att åka hem, var hemma 45 min sedan iväg på BVC. Det var träff för alla nyblivna föräldrar och bebisar. Var kul att se hur dom små liven såg ut efter att dom kommit till världen.

På kvällen kom Veronica, Ingemar och Carina. Lite fika och snack så där, det var trevligt :)
 Nu har prinsessan somnat om i famnen på mig, hoppas hon inte blir så dålig efter sprutorna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0