The last things

OOOH!! Jag har köpt skor idag!!!!! Visste exakt vilka jag skulle ha när jag gick in på Skopunkten. Dom passade perfekt!



Shoppade också loss på Gina Tricot innan det bär av till varmare ställen :) Vart SÅ nöjd!
Jag har några outfits i tankarna!



Har även handlat dl mått mm, osthyvel, äggskärare och potatisskalare som jag ska ha med mig dit ner. Och älskade mamma köpte gips så vi kan göra hand-och-fot avtryck i morgon på Engla, kul!

Nu har jag bara morgondagen på mig att hinna med ALLT som ska hinnas med..
Tiden bara rusar iväg, har ingen aning om hur jag ska få ihop allt. Jag vill ju hinna med att göra så mycket, och träffa så många, men måste tyvärr lägga det åt sidan så jag hinner klart med det som måste vara klart innan vi åker. Är så mycket att tänka på nu när man ska packa åt fler än sig själv.

Jasmin kom hit idag, kul att man få rå om henne någon dag nu, dröjer ett tag tills nästa gång.
Tur att det finns dator, msn och cam!

Måste ju gratulera Turgay och Helene som fick en liten flicka ikväll! Jag hoppas dom kommer till Alanya SNART så jag får träffa dom, och Engla får en liten kompis :D

NU ska jag dunsta i säng, lillprinsessan sover redan.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0