Stortjejen min

Inatt sov Engla som en stock! Hon brukar vakna vid 5-tiden för att äta och sedan somna om igen, men inte imorse. Jag vaknade 5 och trodde att bröstet skulle explodera :p men jag kunde bara inte väcka henne. Så jag låg lite på lur tills hon vaknade kloclan 6. När hon var mätt och belåten somnade hon om.
Och hon sov, och sov, och sov. Fick väcka henne till slut för att göra oss klara för BVC.

Vid födsel: Vikt 3532g Längd 50cm.
Nu: Vikt 5165g Längd 59cm.

Lillgumman min är inte så liten längre :)



Ikväll har Jasmin, Engla och jag varit hos mormor och morfar medans mamma och Jenny var på kören.
Engla har varit vaken jätte mycket idag men än har hon inte lyckats somna.. kan inte vara så långt kvar innan små ögonen slår igen.

God natt på er alla blogg-läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0