Sjukling

Jag hade nyss gjort klart ett blogginlagg, och vad hander? Jo, datorn hackar upp sig. Jag blir tokig.
Jag hade till och med kopierat och klistrat in a och a för att det skulle bli lattare för er att lasa. Men men..

Sjuk har jag hunnit med att vara pa 1 vecka ocksa. har haft feber. TUR att Engla inte blev sjuk.
Igar tog Cengiz med henne till resturangen och jag var sjalv hemma. Det kandes konstigt. Har aldrig varit nagon som tagit med henne nagonstans utan att jag varit med.

Idag har jag och Engla varit pa resturangen, som vanligt. Blir att man ater dar varje dag, lyx!
Kom 2 aldre svenska par ocksa. Dom var trevlig och uppskattade att dom kunde prata med mig :)

Nu vantar jag pa att Cengiz ska komma hem. Engla sover. Badade henne, tog pa pyamasen och sedan mat, da blir man trött. Och hon var vaken mycket pa resturangen ocksa. Men hon sover mycket ocksa. jag tror hon blir trött av alla intryck och den friska luften.

Ja, jag vet att jag ar dalig pa bilder, ska försöka mig pa att instalera grejerna sa jag far dom pa datorn!
Vi hörs i morgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0