Redo

Väskorna är packad. Nu ska jag sova 3½ timmar innan det är dags att kliva upp och göra sig i ordning.
Engla gumman sover sen några timmar tillbaka, det behöver hon!

Vi han att göra fotavtryck ikväll, gipset är på tork nu.. men jag ska inte ta med mig det så det gör inget om det inte hinner bli klart. Jag vill inte riskera att förstöra det under flygturen!

Hela familjen var bjuden på middag hos kära mormor och morfar ikväll. Fick JÄTTE god köttgryta! Mums!

I morgon åker vi senast 5:30 hemifrån och planet går 11:25. Jag är framme 15:20 svensk tid. Sen möter älsklingen upp oss där nere.
Jaa, jag har inte så mycket tid att sitta här just nu.. är bara datorn kvar att packa ner nu.
När vi hörs i morgon är jag hemma i Alanya! :)

See you!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så bra nu vännen! :) hopaps att resan gick bra. Kul att få se dig här om dagen.Du såg nog hur förvånad jag blev :) hehe! kramar!

2010-03-20 @ 19:21:55
URL: http://fridiiishaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0