Grillning

Det är så underbart att vakna brevid någon man älskar.. nu pratar jag om min underbara dotter Engla. När man slår upp ögonen och möts av ett leende som får en att smälta. Då kan jag bara inte ligga kvar, då måste jag upp och "leka" med henne.

Mamma, Jenny, Jasmin, Engla och jag var ute och grillade korv idag. Till en början var det mulet och blåsigt, men sedan smög sig solen fram. Det blev faktiskt varmt ett tag.

Engla har redan somnat efter att hon ätit lite tillägg. Hoppas hon sover för natten nu! Själv ska jag kika lite på tv och hoppas på att älsklingen min vill komma hem och prata lite med mig innan jag ska sova.

Btw, jag har suttit och tittat i Halens-katalogen nu. Jag blir galen! Finns så mycket snyggt! Jag önskar, jag ÖNSKAR att jag hade en MASSA pengar så jag kunde gå lös på shopping och införskaffa en ny garderob innan jag beger mig söderut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0