Student, födelsedag och fotboll

Ja helgen har varit lång!

I torsdags var hela familjen på studentmottagning hos Maria och Petra. Och i fredags var det Jennys tur. Småtjejerna växer ju ikapp! Det är ju inte så att jag blir äldre, det är stopp för mig nu, eller hur?? Jag blir väl inte gammal eller!
Fredagen kändes lång, men väldigt rolig. Jenny hade en trevlig och underbar dag, och det var det som var huvudsaken! vi blev närmare 60 personer här hemma, men det flöt på väldigt bra. Lite tråkigt att man inte hinner med och prata med alla, jag får ta igen det en annan gång.

Igår fyllde min kära mamma år, men fy vilket väder det var. Regn och blåst, ja = storm!
Dagen bestod av städning efter studentmottagningen och mycket mat och tårta att äta som blivit över.
Mormor och morfar kom och hjälpte oss med det där ätandet iallafall.

Stackars småpojkarna! De förlorade fotbollsmatchen idag. Dom spelade seriefinal, men kom 2:a iallafall.
Evelina fanns självklat på plats. Det är kul att man kan åka på något liknande och träffa nära och kära. Blir en speciell stämning.

Njurunda SK på Söröjeplan


Evelina


Lillgumman satt så snällt hela matchen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0