Mycket åkande?

Igår blev jag hos Veronica hela kvällen. Vi målade på hennes ballkong, tog en promenad och drack lite kaffe + att jag fick jätte god texmex mat ;).
Så skönt att kunna umgås så där enkelt, behöver inte alls vara något märkvärdigt!

Idag for jag till Ljustadalen för att träffa Linda och de små, Saga och Liam. Var ju några månader sedan vi sågs nu, och det märktes på barnen. Så stor de blir! Jag vet att jag säger det ofta, men det är sant. Tiden går sjukt fort. Ni som redan har barn vet redan och ni som kommer få, får veta snart hur det är :)

Jag han att vara där en stund iallafall innan det var dags att åka hem och hämta mamma och pappa, sedan iväg till Alnön där pappa skulle klippa sig. Sedan birsta med full fart för att hinna titta på lite trädgårdsten som ska plaseras utanför altanen. Jenny och Ricky kom också dit för att hjälpa lite. Det kommer bli så fint :) De bestämmde sig för vad det skulle ha, från Bauhaus en snabb lastning, hem och lasta av, sedan for pappa iväg själv för att hämta andra lasten. Han kom väl därifrån 5 min innan de skulle stänga.

Just nu funkar det inta att lägga upp bilder :( Så dom kommer i morgon..
Nu säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0