Men hej...

Blogg, vad är det? Var ju hur länge sen som helst det hände någonting här!! Förlåt!

Nu befinner vı oss, jag och Engla, i Turkiet/Alanya igen :) Var skönt att vara tillbaka och träffa alla, inte minst älsklingen min!

Och självklart när jag ska uppdatera med bilder så får jag inte över dom till datorn. och man fattar ju inte så mycket när allt är på turkiska.. hmm..
Aja.. allt är super duper jätte toppen här. Kärleken blommar och det är soligt och varmt, kan det blir bättre?  
Jag har skaffat mig lite nya bekanskaper också. 2 gubbar på resturangen har sina tjejer här, Emma och Emma. Det roliga är att en av dom bor i Timrå. Alldeles runt knuten för mig kan man ju säga om man jamför med dom som är från södraste Sverige :) Och min vän Åsa hade sina 2 syskon här på besök, Mia och Ted.       
Det är kul när det händer en massa, känns som jag missat mycket när jag var hemma i Sverige i 5 veckor :p

Igår blev prinsessan 6 månader!!! REDAN!!!??? Hur kunde det gå så fort? 
Vi blev på resturangen hela kvällen igår och Engla älskar att vara där. Det är där allt händer ;)
Idag spenderasdes tiden också där. Och Engla var SÅ rolig.. Adem fick en glasstrut och innan han ens hade öppnat den blev Engla helt tokig. Hon ville ha den och började nästan grina. Så han öppnade den och hon fick smaka, vilken lycka! Hon hade glass i halva ansiktet och linnet :) Min söta lilla tjej!

Nu ska hon få sig lite mat, sedan är det natti natti för henne. Jag ska också försöka sova om jag kan, i väntan på Cengiz.

See you soon, jag LOVAR!! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Emelıe frn Ica Bommen har. Befınner mıg ı alanya nu med mın mamma o lılla syster. Reser hem lordag 11 sept. Bor pa Cleopatra Aytur. Vıll super garna traffa er! Om du laser detta sa ar mıtt nr 0702365239. Vore jatte kul att traffas! Rumsnummer 308. Kramar! Emelıe

2010-09-05 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0