Lat?

Har leget "lite" på latsidan det där med att blogga nu. Har inte haft någon större lust att lägge ner tid och energi.
Men nu så!!

Magen is soooo big! Jag klarade mig över nyår, har ju varit smått nervös för det. På söndag är det den 3 januari och det är då jag är beräknad. Jag är bara glad om Cengiz hinner hit nu, dom få timmar som är kvar. Om c. 12 timmar hämtar mamma och pappa upp honom på Arlanda :D Kan inte fatta att han är här om mindre än ett dygn!!
Men inte ska jag väl lyckas få bebis på den tiden, eller hur?

Det har hänt mycket på dom här veckorna som jag inte bloggat.. men just nu känns det inte så viktigt heller.. inte så viktigt att jag behöver skriva så ni ska få veta :p

Nu väntar jag på att min underbara syster ska komma hem. Har inte sett henne sen hon for på fest igår, så nu saknar jag henne! I morgon ska hon få fixa i ordning mig lite så jag ser fresh ut när älsklingen kommer ;)

Igår hade jag en lugn och skön nyårskväll med mamma och pappa. Vi åt gott och myste till det här hemma, bara vi 3 :D Vart sängen ganska tidigt också, men så är det och så får det vara när man är tjock och lat och inte har en aning om när man behöver åka in på BB.

Mer uppdatering i morgon när hjärtat mitt kommer.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul att du äntligen ska få träffa hab :) Gld för din skull!

2010-01-02 @ 09:43:48
Postat av: irene

Hej lilla gumman!

Hoppas att det gick bra för Bosse o Anki med resan t o r Arlanda. Du måste tillhöra en av världens lyckligaste nu. Kärleken är på plats och snart är du mamma. Lycka till !

Kram från Iréne

2010-01-03 @ 17:43:54
Postat av: Johanna

Gud va nyfiken man är nu! Går ju in å kollar flera gånger om dagen för att se om du har skrivit nåt :P Tänker på dig! Hoppas allt går bra för er iaf :)

2010-01-05 @ 20:12:36
URL: http://jruna.blogg.se/
Postat av: Sussi

GRATTIS till er lilla tjej!! Syns på söndag då! =D

2010-01-08 @ 19:50:12
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0