Vart ar min julkansla?


Hej alla vanner :) Har ni haft en bra helg?
Idag ar det 2:a advent för er, och sjalv sitter man i ett land som inte firar jul.
Jag vill ju ocksa kanna det dar mysiga innan julen! Men.. ni vet ju att vi far vanta ett tag till innan vi kommer ivag :(

Idag blir det utflykt igen. Det ska grillas tillsammans med nagra av Cengiz kompisar.
Jag vet inte vilken av platserna vi ska till, stranden eller bergen? Kanske roligt med stranden idag eftersom et blev begen igar. Eller sa kanske det blir en helt ny plats som jag inte varit pa tidigare.
Vi far se vad grabbarna hittar pa.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Förstår att du saknar julkänslan vännen, de är som sagt de här fyra veckorna innan jul som är mysigast.

Vi sitter här och tänder 2:a ljuset idag och ute är det mkt snö, soligt och ca -18 grader kallt, burrrr!!

Lite väl kallt annars perfekt.

Dopet gick jätte bra igår och dagen blev så lyckad. Synd att ni inte kunde dela den med oss. Alva sover nu ikapp lite från igår tror ja, hon verkar helt slut, hihi!!!

Ha en bra dag nu och pussa Engla från mig!

Kramar

2010-12-05 @ 10:13:52
Postat av: Linda

Gud vad mysigt att grilla då :) Jag skulle byta med dej anyday :p Julen är ingen favorit hos mej och jag gillar heller inte snön :p

Söt bild på Engla.. som alltid ;)

Ha en mysig dag/kväll!

Kramar

2010-12-05 @ 14:53:03
Postat av: Johanna

jaa, kom hit och julmys med mig.

hoppas ni får det bra på utflykten ! <3

2010-12-05 @ 16:12:48
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0