Ute i sista stund


Jag som inte är klar med alla julklappar än, ska dra med min syster Jenny och hennes kille Ricky på Birsta i morgon :) 
Igår han jag inte uppdatera något, när jag blev sjuk en sväng. Men har mått mycket bättre idag.
Typiskt att man ska bli sjuk innan jul.. är ju hellre det innan nyår som inte känns lika viktig.

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Ska skjutsa 2 grabbar på friditds och dagis imorgon bitti, kl 8 ska jag ha hunnit hämta upp J&R och hänga på låset till Birsta City. Ni har inte missat att dom öppnar kl 8 va?

 

God natt :)

 

Miss you darling! Hope you get better soon.. Im thinking about you all the time :love:

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman krya på dig ! hoppas du hittar många julklappar idag & att du får många imorgon.

hoppas han blir frisk snart ! Puss <3

2010-12-23 @ 14:29:32
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas ni haft en kanon jul tjejen! Hur länge blir ni kvar i sverige?



Kramar

2010-12-25 @ 20:45:23
Postat av: Linda

Jag saknar dina inlägg tjejen :) Hoppas du har det kanon i kylan :) Kram!

2010-12-30 @ 15:59:22
URL: http://myheartmylifemychoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0