Julstämningen har kommit


Några av er har väl haft era aningar.. och ni ser, jag kan skriva å & ä

Jag och Engla ar pa svensk mark, hemma i Sundsvall utan Cengiz :(
Vi har haft mycket att göra innan resan och sedan jag kom hit i fredagskväll har det också varit mycket.
(Är ovan att skriva å & ä, så det kan vara ett a på vissa ställen) :p


Jag kom med samma resa som Emma, jätte skönt att få ha sällskap! Inte kul att resa själv med 40kg, flygbyte och tåg.


Engla med pappa på flygplatsen i Antalya


På tåget. Engla stod på sätet brevid mig och tittade bak på en kille på 7månader 
Hur sött är inte det här? :)
 

 

:love: Cengiz :love:

My love, I miss you!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

vad mysigt att vara hemma i sverige igen då.. men tråkigt att cengiz inte kunde bli med. Jag såg honom två dagar innan jag åkte hem i alanya i eran bil tror ja.. o jag tänkte då.. men har dom inte åkt än :) Men det hade ju du o engla redan gjort då :)



Ha en kanon jul!

Kramar

2010-12-22 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0