Long time

Hej hej!
Nu var det lange sedan jag uppdaterade!!!! Förlat!
Jag har haft otroligt mycket att göra. Har skaffat mig 3 nya bekanta, trevligt varre :)
Kul att kunna sitta och prata med nagon/nagra istallet för att sitta sjalv. Det har blivit nagra kvallar pa resturangen för mig och Engla. Funderar pa att spendera morgondagen hemma, och kanske besök av Fiffin :D
Och det har varit förlovningsfest, födelsedagsfirande mm. Det ar roligt nar det hander nagot.
2 av mina  nya vanner, Fiffin och Sementha, skulle ha akt hem idag, men deras flyg ar installda. Tur för mig :D

Nu ar Engla, jag och Sementha hemma. Gubbarna kommer val snart. Engla sover nu. Föresten sa at hon banan för första gangen igar, blev lite ikvall ocksa. Hon gillar det! Sötnosen!





Har ar Engla i sin nya klanning med Fiffin

Kommentarer
Postat av: karla

hon är ju så fin!!! när kommer ni hem?=)

2010-04-18 @ 08:01:00
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0