Bad-dag

Aven denna dag har spenderats pa resturangen. Tror nastan jag kan sluta beratta det, och meddela om vi varit hemma istallet. Idag blev det en enkel och latt middag, köttbullar och ris med bea-sas, mums!
Alsklingen har möblerat om och tagit kort till broschyrer. Blev bra kort. Och eftersom det ar min kamera dom anvander sa kan jag fortfarande inte lagga upp bilder fran den, dom skulle anvanda den ikvall ocksa.

Engla har haft sitt bad ikvall. Ooh vad hon tyckte det var harligt och skönt. Man kunde se hur hon njöt av att flyta i vattnet. Lillgumman! Nu sover hon som en stock. Hon orkar vara vaken mer och mer pa resturangen ocksa. Och nar vi kommer hem blir hon lite trött sa bade hon och jag tar en tupplur pa 30 min.

Dagens bilder fran Iphone..











Jag tar sa mycket bilder varje dag sa jag far svart att bestama vilka jag ska lagga upp :p

Nu vantar jag pa att de sista gasterna pa resturangen ska ga darifran sa mitt "stora" hjarta kan komma hem!!
Kanske kan bli lite filmtittande da, om jag har tur :D
Vi hörs och ses i morgon! God natt pa er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fin hon är Malin! Men det är ju inte så kontigt när hon har dig som mamma! ;)

2010-04-09 @ 09:34:59
Postat av: Cattis

Vilken underbar tjej, så himla vacker!

Nu har jag uppdaterat lite nytt :P

Jaa, det var synd att det inte blev flera gånger, men när var det du kom hem igen?

2010-04-09 @ 20:09:28
URL: http://cathrinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0