Tröttast?

Förstår inte vad det har varit med mig idag? För det första så vaknar jag tidigt varje morgon, alltid före 7. Jag kan aldrig somna om, så det slutar med att jag kliver upp och får i mig frukost. Efter att jag har varit uppe 1-2 timmar blir jag jätte trött och somnar som en stock. Men idag har varit den värsta dagen, har sovit 3 gånger sen jag klev upp i morse, usch! Så kan man ju inte hålla på!

Nu loggar snart älsklingen in på msn, har inte pratat med honom något på hela dagen.. I morgon är det en ny dag med nya äventyr, ska bla. åka till vårdcentralen och sedan ska jag vara med Linda :D Finally!
Vart inte stan idag, men det ska väl hinnas med det också.. någon dag..

Kommentarer
Postat av: karla

det kan bero på att du saknar din pojke och att sova utan dom är ju inte kul=( ses sanrt hoppas jag!!!

2009-09-02 @ 09:33:42
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0