Trevligt värre

Idag var jag in till stan och träffade Linda. Hon hade med sig lilla Chico. Innan vi åkte hem till henne for vi och köpte med oss mat från MAX, mums. Efter maten for vi ut till Birsta, och där blir man ju inte alls shoppingsugen (A). Får hålla mig lite till faktiskt. Men jag hittade ju en tröja som jag faktiskt skulle vilja ha :)
Efter Birsta for vi hem till Linda igen. En massa surr och lite film. Vart tvungen att åka hem innan filmen var slut för hela familjen satt hemma och väntade på att jag skulle komma hem med lite fika :p Tur att det går snabbt att köra sent på kvällen.

Nu sitter jag och Jenny och kollar på film, dom andra sover. Funderar på om jag ska äta lite glass med chokladsås innan det är dags för säng. Är lite trött nu när jag inte är van att göra så mycket.. men glass ska jag väl hinna trycka i mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0