Lördag

Mamma, jag och Servah har hunnit med att handla idag + att vi hämtade upp Servahs kompis som följde med hit.
Just nu sitter dom och kollar på film, jag sitter vid den här dumburken, mamma vilar och laddar inför kvällen, pappa är ute och grejar (fundera på att gå ut och hjälpa honom) och Jenny har åkt iväg på cheerleading uppvisning :)

Ikväll har jag fullt upp med att vara chafför åt alla i familjen. Mamma, Jenny och Servah ska till stan så det blir lugnt hus för pappa och mig ikväll. Just nu känner jag mig lite trött och det sparkas lite i magen på mig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills jag ska åka första svängen och skjutsa mamma. Blir trött bara av tanken på att köra bil ikväll och inatt.

Jenny fick sig en liten surprise idag, när hon gick ut stod det en bil på gården åt henne :) Kul och bra för henne! Inget värsting-vrål-åk men det duger bra som första bil och den går framåt. Automat till och med.

Här är mina nya skor :) Jag hoppas att jag kommer kunna ha dom längre fram, så jag inte sväller upp FÖR mycket i kroppen :p

Ha en toppenkväll alla kära läsare!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

skit snygga var skorna!

2009-09-26 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0