Fotboll

Idag kom Evelina och lilla Theo och hämtade up mig hemma, sedan for vi till Söröje för att kolla in våra smågrabbar när dom spelade fotboll. Kallt och ruggigt var det, inte alls vidare bra för min förskylning. Efter första matchen gick vi till mormor och fikade lite, kollade på tv och jag bara njöt över att få vara i närheten av en liten bebis :) Vi vart där c. 2 timmar sedan gick vi tillbaka för att kolla på grabbarnas andra match som dom vann med 6-0 :D

 

 


Somnade som en stock på kökssoffan efter maten gjorde jag. Är tufft att vara ute i friska luften en hel dag :p
Ikväll har det varit full aktivitet i magen, HELA kvällen. Det är roligt när man får kontakt och att man verkligen känner att det finns något där :)


Kommentarer
Postat av: Frida Ahlbom

Hej!

Hörde att du skulle få en liten bebis! Ville säga grattis och önska lycka till :)



Puss och kram

2009-09-28 @ 11:16:26
URL: http://enfridaitanzania.blogg.se/
Postat av: karla

Peter åker nästa tisdag och blir borta fyra veckor =/ vadbra att ni mår bra, vi mår bra också! vilket datum kommer killen din?? kramar

2009-09-28 @ 19:34:06
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man känna sej så trygg när han finns så långt bort?

2009-09-29 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0