??

Tack till alla er som grattat oss, ni får mig på gott humör och gör mig posetiv och stark :D
Det är verkligen med blandade känslor jag skriver detta inlägg.

Har inte suttit vid datorn på ett tag nu käns det som. Har inte haft någon anledning nu när min älskling har åkt bort, så han har inte tillgång till dator och internet. Idag har varit en jobbig och tung dag. Det här med att vara gravid utan ens kärlek är inte lätt. Jag vill liksom inte gå igenom allt detta utan honom. Jag hoppas att han kommer vara vid min sida snart, samtidigt som jag inte vill att han ska komma för tidigt, eftesom han kan stanna i 90 dagar sedan kommer hans visum att ta slut.

Nu börjar mina ögonlock att falla ner, dags att sova efter en dag fylld med tårar.. suck. Alla dagar kan inte vara en dans på rosor. Tack alla ni som ställer upp för mig! Kramar till er!

                                                             

Kommentarer
Postat av: karla

det kommer att gå bra gumman!!! snart är han hos dig! hoppas vi ses snart!!

2009-09-22 @ 21:35:15
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0