Allt är skit!

Sitter fortfarande hemma med världens jobbigste förkylning som jag fick i måndags efter kören.
Igår var jag på MVC :) Hjärtat slog starkt och hårt. Magen växer som den ska. Men jag hatar att vara på LAB när dom ska ta blod och så, usch :p

Att vara gravid utan Cengiz vid min sida blir bara jobbigare för varje dag. Jag hoppas jag kan få krypa upp i hans armar snart! Alla ni som har era karlar här, uppskatta det!!! 

Jag måste ta och skärpa till mig och lägga upp lite bilder! Dom säger så mycket mer än mina meningar..
Ska bara orka flytta dom från kameran till datorn :p

Nya tag med livet, ska se allt på den ljusa sidan och uppskatta VARJE dag!

Cengiz and our little angel is making my life. I love you both so much! <3
 


Kommentarer
Postat av: L

varför svarar du aldrig när jag ringer för?:S

2009-09-24 @ 23:30:51
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att Denniz kommer till sundsvall

2009-09-25 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0