x3 dagar

Har haft en supertrevlig helg, och det har hänt mer än vad det brukar :p

På lördag åkte jag och Servah till Bredsand för att hälsa på Ika och Ove i deras nya lägenhet. Ika hade bullat upp med en massa hembakt kaffebröd, mums säger jag bara! :D
Sedan for vi vidare till stora staden. Där shoppade vi loss, behövdes! Servah hittade jeans och skor, vi hittade farsdags present till pappa och jag handlade denna topp på HM och sköna mjukisar på Cubus. Byxerna är så låg i midjan så dom sitter perfekt (Y). Vi var typ näst sist ut ur gallerian :p



Efter shopping vart det MAX, inte helt fel inte! Vi kunde äta i lugnt tempo och surra av oss en massa :)
Och efter en heldag på stan vart det super att avsluta med bio. Jag kan lova att filmen var över förväntningarna och enligt mitt tycke var den skitbra!!! :D Så tack Servah-gumman för lördagen, jag uppskattade det! ;)



På söndag var det ju farsdag, så pappa öppnade lite paket och sedan försvann han ner till sjön för att röja lite. Så mamma, jag, Jenny, Servah, 2 hundar och 1 katt tog oss en promenad ner till honom med kaffe och tårta, inte så dumt. På kvällen åkte vi alla till mormor och morfar på mer fika och tårta.

Idag (måndag) åkte jag på föräldraträff på VC. Sista träffen nu innan alla ska få barn, käns lite tråkigt faktiskt :/. När man väl börjar komma igång och "lär känna" alla så slutar det. Nu får man vänta till alla fått barn och dom träffarna på BVC börjar.
Och ikväll var det kör, men guuuuud så tråkigt när det ALDRIG är några ljusa toner där. Förra gången var superbra men jag kan inte minnas sist vi var så många. Skärpning ALLA!!!!!!!!!!

Själv sitter jag inte så mycket vid datorn längre, Cengiz dator funkar inte.. sååå tråkigt. Det har den inte gjort sen i torsdags, så jag har nästan inte pratat med honom någonting och inte har jag kunnat se honom heller, suck.

Nu väntar sängen, kommer en ny dag i morgon också. God natt alla vänner.

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Hej :) Jag vet inte om inbjudan inte kom fram, men om du vill är du välkommen på Zackarias dop på lördag den 14/11 kl. 14 i skönsmons kyrka :)

2009-11-10 @ 13:39:39
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: karla

fin du är! kom och hälsa på:D

2009-11-10 @ 14:28:50
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken gullig mage du har :D

2009-11-11 @ 11:54:16
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0